Verwennerij bij cd&v Beringen!
Onze vrienden van cd&v Beringen zorgden voor een heerlijk zondags ontbijt, wat een verwennerij! Dank je wel voor de leuke sfeer en het fantastische eten!
Via deze pagina blijf je op de hoogte van mijn uitstappen in Vlaanderen!
Onze vrienden van cd&v Beringen zorgden voor een heerlijk zondags ontbijt, wat een verwennerij! Dank je wel voor de leuke sfeer en het fantastische eten!
‘Goed voor ene keer, daarna nooit meer!’
Op 23 september om 19.13 uur begonnen we aan een heus avontuur: een 100km-lange wandeling door Bosland... Een last minute beslissing, maar het is gelukt! Na ongeveer 23 uur wandelen en een flinke portie regen later, kwamen we moe maar voldaan aan.
In september vond het jaarlijkse startmoment van Vrouw & Maatschappij Limburg plaats in CO.llab73, een conceptstore in Sint-Truiden. De drie creatieve vrouwen achter de conceptstore vertelden ons hun verhaal en onze nationale voorzitter, Lynn Callewaert, lichtte de werking en jaarplanning toe. Een geslaagde avond! Heel fijn om iedereen terug te zien en zoveel inspirerende verhalen te horen.
Het nieuwe politieke jaar komt eraan, dus hoog tijd voor een teambuilding. Leren doen we het beste van elkaar, daarom trokken we er met de cd&v-fractie samen op uit. Vriendschappen werden versterkt en voorbereidingen werden getroffen. Samen staan we sterk en gaan we voor de uitdagingen die voor ons liggen in het nieuwe jaar.
Een zonnige dag met allemaal Limburgers... Het was weer genieten geblazen. Samen Zomeren, een uniek moment met cd&v-leden uit heel Limburg en voorzitter Sammy Mahdi. Fantastisch om zo samen de zomer af te sluiten!
Bieren, bokes en bandjes: de perfecte combinatie! En dat dan ook nog eens op de Barrier onder een stralend zonnetje... Ik ben misschien geen bierliefhebber, maar die bokes en bandjes, die zijn me wel goed bevallen. Ik kijk al uit naar volgend jaar, jij ook?